Vi er utroligt taknemmelige for, at resultatet af EPSI Rating’s årlige branchestudie af kundetilfredsheden blandt privatkunder i den danske energibranche viser, at SEF Energi igen har Fyns mest tilfredse elkunder – nu for fjerde år i træk*.
Samtidig er vi meget stolte af, at vi formår at fastholde en tredjeplads, når det gælder alle energiselskaber i hele landet. Her vurderes vi stærkt på samfundsansvar og højest på spørgsmålet, om vi lever op til vores kunders forventninger:
»SEF Energi vurderes stærkt på bl.a. samfundsansvar – deres kunder har virkelig bemærket de tiltag, SEF-koncernen har foretaget vedr. fokus på bæredygtige løsninger. Og så vurderes de højest på spørgsmålet om, om de lever op til deres kunders forventninger. Det er stærkt – man kan ikke være god til alt, men man skal gerne levere på det, man lover,*« siger Sofie Breum, landechef for EPSI Rating.
Rapporten beskriver top-3 sådan: ‘Det er selskaber, der har fint tag i kunderne, og som leverer på både service og produktkvalitet.’* Den viser også, at vi hos SEF Energi har branchens laveste andel af kunder, nemlig kun 12 %, der savner opfølgning efter kontakt.
Sammen går vi fra holdning til handling
Som et sydfynsk energiselskab med mange år på ba’en (vi har rødder helt tilbage fra år 1906) betyder det meget for os, at vi følger med tiden og sikrer, at I kunder er glade og tilfredse hos os. Derfor vil vi gerne sige TAK til jer, fordi I har valgt os som jeres energiselskab. Resultatet fra brancheundersøgelsen motiverer os til at fortsætte med hver dag at gøre en indsats og tilbyde attraktive energiløsninger til jer med øje for klimaet, naturen og samfundet omkring os.
Som en del af SEF-familien vil vi nemlig ikke bare tilpasse os udviklingen på Sydfyn – vi vil være med til at drive den. Når du er kunde hos os, er du med til at bidrage til rationel anvendelse af energi i kampen mod klimaforandringer.
Vil du være en del af fællesskabet?
Er du endnu ikke kunde hos SEF Energi, så bliv en del af fællesskabet i dag, og få 12 måneders gratis abonnement, når du vælger en af vores tre elaftaler. Så deltager du samtidig i konkurrencen om et helt års forbrug af strøm til en værdi af 10.000 kr. – vinderen trækkes d. 6. januar.
Vi sidder klar i dag til at hjælpe dig med at skifte til den aftale, der passer bedst til dig – hurtigt og nemt.
Husk, at vores dør er åben i Svendborg
Det betyder meget for os at være tæt på vores kunder. Du kan derfor altid komme forbi os på Fåborgvej 44 – også uden at booke en aftale i forvejen. Vi gennemgår for eksempel gerne din elaftale med dig, så vi kan sikre, at du har den aftale, der passer bedst til dig og dine behov.
Og du er selvfølgelig også velkommen til at ringe på 62 20 11 20 eller skrive en mail til sef-kundeservice@sef.dk.