Hver dag arbejder vi for at gøre det så nemt for dig som muligt at være kunde hos os, og vi kender vores kunder. Derfor har vi også et godt indblik i, hvad du måtte have af spørgsmål til din el- og/eller naturgasaftale. Står du og familien eksempelvis overfor en kommende flytning? Og er du i tvivl om, hvad du skal stille op i forbindelse med din eksisterende energi- eller naturgasaftale? Så kan du læse meget mere om ”flytning”. Vi giver dig også en guide til, hvad du skal gøre, hvis du fortsat ønsker SEF Energi som din leverandør af strøm og/eller naturgas.
Når du modtager en regning fra SEF Energi, vil du opleve, at den består af flere elementer. Vil du gerne blive klogere på, hvad din regning består af? Så kan du med fordel læse vores ”hjælp til regning”, hvori vi giver en redegørelse over de forskellige elementer, der fremtræder på din regning.
Det skal ikke kun være nemt at være kunde hos SEF – det skal også være bekvemt. Derfor har du som kunde mulighed for at vælge mellem en lang række af forskellige betalingsmuligheder. Vil du vide, hvordan du skifter, og hvilke alternativer vi tilbyder, kan du læse mere om vores forskellige ”betalingsmuligheder”.
Skulle du have spørgsmål til eksempelvis din elregning, eller vil du vide mere om, hvad naturgas er? Eller overvejer du at skifte leverandør, men ved du ikke, hvordan du kommer i gang? Vi har samlet en lang række af nogle af de mest stillede spørgsmål, hvor du kan få svar på det meste. Klik ind på vores FAQ, og se om du kan finde lige præcist det, du er på udkig efter.
Skulle du ikke finde svar på dit spørgsmål, er du også mere end velkommen til at kontakte vores kundeservice på telefon 62 20 11 20 eller sef-kundeservice@sef.dk. Du er naturligvis også velkommen til at komme forbi til en snak på vores adresse, Fåborgvej 44, 5700 Svendborg.
Vores kundeservice består af et dygtigt og erfarent team af fagfolk, der sidder klar til at tage imod dine henvendelser, hvad end de drejer sig om el, naturgas, energirådgivning, varmepumper eller noget helt femte.