Meld flytning
/ Jeg skal flytte ind i en ny bolig
Vi kan desværre ikke levere fibernet til din adresse på nuværende tidspunkt.
Hvad gør jeg, hvis jeg ikke kan få fibernet?
Hvis du ikke har mulighed for at få fibernet på din adresse, har du to valgmuligheder:
Oplever du problemer med at melde flytning, eller har du spørgsmål til processen eller udfyldelse af formularen?
Se, om du kan finde svar i vores FAQ.
Vores dygtige kundeservicemedarbejdere sidder klar til at hjælpe dig – uanset om du er privatkunde, erhvervskunde, udlejer, ejendomsmægler eller advokat.
Ring til os på tlf. 62 20 11 20, eller skriv en mail til sef-kundeservice@sef.dk
Du kan også booke en rådgivning hos os:
Find os
SEF Energi
Fåborgvej 44
5700 Svendborg
CVR 25119207
Kontakt os
62 20 11 20
sef-kundeservice@sef.dk
Produkter
Hjælp