NYHED

Velkommen til SEF Energis nye univers

Vi har set frem til at kunne løfte sløret for det, vi har arbejdet på i løbet af de sidste par måneder; nemlig en relancering af vores hjemmeside. Energikrisen har haft en signifikant påvirkning på kundernes interesse for energiselskaberne, hvorfor vores digitale tilstedeværelse er vigtigere end nogensinde før. Derfor er vi glade for, at vi nu kan tilbyde vores kunder, og potentielle nye kunder, en ny og mere brugervenlig hjemmeside.

Nye tider i energibranchen

Før energikrisen, hvor prisernes udsving var betragteligt mindre, var der langt fra samme interesse for os energiselskaber. I dag er situationen i dén grad vendt på hovedet, og vi befinder os nu i en tid, hvor energibranchen får meget opmærksomhed.

Flere og flere energikunder begynder at tage stilling til, hvilken aftale de har, og energipriserne bliver overvåget som aldrig før. Hos SEF Energi ser vi det som en positiv udvikling, at flere kunder forholder sig til deres energiforbrug. For det øgede fokus på at minimere elforbruget samt flytte det til lavpristidspunkter bidrager ligeledes til at reducere CO2-udledningen og forebygge klimaforandringer.

Med de nye tendenser bliver det essentielt, at vi som energiselskab gør en ekstra indsats for at hjælpe kunderne med at blive mere oplyste på energiområdet og give dem nemmere adgang til relevant information. Derfor var det tid til at give vores hjemmeside et løft.

Svendborg SEF ENERGI
SEF Energi Kundeservice

Danmarks mest tilfredse elkunder fortjener en god brugeroplevelse

For nylig kunne vi med stor begejstring fortælle, at SEF Energi har Danmarks mest tilfredse elkunder. Det gode resultat af EPSI Rating Danmarks kundetilfredshedsundersøgelse kan vi i høj grad takke vores dygtige kundeservicemedarbejdere for, og det har motiveret os til at gøre endnu mere for vores kunder. Det høje kundeserviceniveau skal ligeledes afspejles gennem vores digitale tilstedeværelse, så de af vores kunder, der foretrækker at finde informationen online, har de bedste forudsætninger. Den nye hjemmeside er et vigtigt skridt for at realisere denne målsætning.

Intelligent søgefunktion hjælper med at finde svar

For at gøre det nemmere for vores kunder at finde svar på deres spørgsmål har vi fået implementeret den intelligente søgefunktion Raffle på hjemmesiden. Med Raffle er det blevet nemmere at få svar på konkrete spørgsmål ved enten at bruge søgefunktionen med lup-ikonet i øverste højre hjørne eller ”Få hurtigt svar”-knappen i nederste højre hjørne – prøv selv og se, om du kan finde svar på dit spørgsmål.

Samtidig er det vores ønske og håb, at den nye søgefunktion, kombineret med en mere brugervenlig hjemmeside, bidrager til at aflaste vores kundecenter, som i løbet af det seneste år har været under hårdt pres.


Vi håber, at I vil tage godt imod SEF Energis nye hjemmeside.

elpære SEF ENERGI